کتاب صوتی ممنوعه

کتاب ممنوعه کتاب بسیار خوبی هم از لحاظ نویسنده و هم از لحاظ ویرایش و ترجمه و … کتاب خیلی خوبی میباشد که میتوانید به آن به عنوان یک کتاب خیلی خوب و خوش ساخت نگاه کنید به علاوه اینکه این کتاب علاوه بر نسخه نوشتاری اش دارای نسخه صوتی نیز میباشد.

نسخه صوتی این کتاب خیلی ایده آل و عالی است برای کسانی که میخواهند از وقت های مرده شان نهایت استفاده و بهره را ببرند برای همین ما به شما این نسخه از کتاب صوتی ممنوعه را توسیه میکنیم زیرا این کتاب در نسخه نوشتاری اش بسیار حوب جلوه کرده که در نسخه صوتی اش بهتر هم شده است.

خلاصه کتاب صوتی ممنوعه

در اول باید بدانید که کتاب صوتی ممنوعه در مورد روشن و راه های مختلف زندگی اطلاعات زیادی میتونه به شما بده که این اطلاعات به قدری به شما میتوانند کمک بکنند که شما حاضر باشید این کتاب را چندین بار بخوانید.

زندگی همه ما ها به فاکتور هایی برای بهتر شدن و بهتر پیش رفتن نیاز دارد که باید این فاکتور هارا یا بدست آورد و یا داشت. برای همین ما در این سایت به شما نحوه کسب و بدست آوردن این اطلاعات را می آموزیم با استفاده از کتاب های صوتی مانند این کتاب صوتی.

نکاتی که در این کتاب برای شما گذاشته شده دی هیچ کتاب دیگری نمیتوانید آن را پیدا کنید. برای همین باید به خودتان این اطمینان را بدهید که این کتاب ها تا چه میزان میتوانند برای شما مفید باشید.

نکته جالب : در فصل اول این کتاب شما با مغز خود، فا و نی که بزرگترین دشمن انسان هستند آشنا خواهید شد و این خیلی کیتواند کمک شما باشد توی برخی از موانع در زندگی.

مثال : در این کتاب شما با خود واقعی و غیر واقعی در درون خودتان آشنا می شوید.

انسان نباید درد بکشد، انسان نباید سختی بکشد، انسان نباید رنج بکشد، انسان نباید لذت هم ببرد، انسان باید همیشه در شادکامی باشد.

کتاب صوتی ممنوعه در ایران

کتاب صوتی ممنوعه هم در ایران و هم در خارج دارای محتوای یکسانی میباشد. برای مثال در فصل دوم این کتاب که هم در ایران و هم در خارج، محتوای یکسانی دارد، با عنوان جایزه بگیری ، نامیده شده است. برای مثال یکی از متن های داخل فصل دوم این کتاب این گونه است که :

زمانی که روابط دو انسان شروع میشود همراه با آن ها جایزه بگیری هم شروع میشود و این بازی همواره ادامه دارد.

این فصل از کتاب صوتی برای دوستانی که در روابط مشکل دارند و میخواهند روابط بهتری را تجربه کنند و همچنین افرادی که برای اولین بار وارد رابطه میشوند.

کتاب های صوتی ممنوعه صادق هدایت

در این سری از کتاب های صوتی ممنوعه صادق هدایت هم مانند دیگر کتاب های صوتی ممنوعه ، دارای محتوا و سخن های زیبایی است که باعث میشود تا شما برای خواندن دیگر نسخه ها هم مشتاق باشید و بتوانید زندگی بهتری با خواندن این سری از کتاب ها برای خودتان بسازید.

برای مثال یکی از متن های این کتاب این گونه آمده است:

زمان یک بعد از وجود انسان است و تمام در مغز انسان است به طوری که مغز انسان قادر میتواند زمان را بدست خود بگیرد.

کتاب های صوتی ممنوعه

همانطور که گفتیم کتاب های صوتی این سری بسیار محبوب و ایده آل هستند  به گونه ای که شما با خوانئم حتی یکی از آنها میتوانید انقلابی در طرز فکر خود در مورد روند زندگی تان ایجاد کنید. یکی از جمله های جالب این کتاب در فصل سوم آن آمده است که :

هیچ علمی نمیتواند توضیحی کامل و منطقی در مورد زمان بدهد.

سخن آخر

کتاب صوتی ممنوعه همانند دیگر کتاب های صوتی که معروف هستند و میتوانند خوانندگان را جذب کنند و که به شما توصیه میکنیم تا این سری از کتاب هارا دانلود و گوش کنید زیرا یکی تفریح ایده آل برای اوغات فراغت و یا وقت های مرده است.

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *