لیست قیمت گاوصندوق گنجینه مهر پارس

لیست قیمت گاوصندوق گنجینه مهر پارس

در ادامه این مطلب قصد داریم که لیست قیمت گاوصندوق گنجینه مهر پارس را در اختیار شما قرار دهیم، صندوق های گنجینه مهر پارس جز گاوصندوقهای بسیار باکیفیت، نسوز و ضد سرقت هستند که توسط شرکت ایرانی گنجینه مهر پاس و با دستان توانمند متخصصین داخلی تولید و در بازار ایران عرضه می شوند.

به دلیل درخواست بسیار بالایی که برای سفارش و خرید گاوصندوق های گنجینه وجود دارد، در ادامه این مطلب ما قصد داریم که لیست قیمت گاوصندوق گنجینه را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید از شرکت گنجینه مهر پارس نمایید.

توجه» برای خرید گاوصندوق های گنجینه با قیمت مناسب و ارزان، 2 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش، همچنین به صورت اقساطی و با ارائه اقساط بلند مدت، می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید صندوق های نسوز گنجینه نیز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

قیمت گاوصندوق گنجینه مهر پارس

در بخش زیر قیمت صندوق های نسوز و ضد سرقت شرکت گنجینه مهر پارس را درج کرده ایم، قیمت این محصولات را مشاهده نمایید و هر کجا که نیاز به سوال و یا مشاوره برای خرید این محصولات داشتید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق گنجینه به صورت آنلاین با کارشناسان خبره شرکت گنجینه مهر پارس تماس حاصل فرمایید.

  • گاوصندوق نسوز سبک GMP مدل GS1600: قیمت این محصول 44,500,000 تومان است.
  • گاوصندوق نسوز سبک GMP مدل GS1200: قیمت این محصول 25,200,000 تومان است.
  • گاوصندوق نسوز GMP مدل GS1000: قیمت این محصول 21,400,000 تومان است.
  • گاوصندوق GMP مدل GS850 نسوز سبک: قیمت این محصول 20,400,000 تومان است.
  • گاوصندوق گنجینه gs750: قیمت این محصول 18,000,000 تومان است.
  • گاوصندوق گنجینه gs650: قیمت این محصول 15,200,000 تومان است.
  • گاوصندوق گنجینه gs400: قیمت این محصول 11,000,000 تومان است.
  • گاوصندوق گنجینه gs550: قیمت این محصول 10,700,000 تومان است.

گاوصندوق گنجینه gs750

یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده توسط شرکت گنجینه مهر پارس صندوق گنجینه gs750 می باشد که این محصول با گارانتی معتبر در فروشگاه سیف کاوه عرضه می شود، صندوق گنجینه gs750 قیمت آن حدود 18 میلیون تومان است، البته این قیمت فقط در فروشگاه سیف کاوه که نمایندگی اصلی شرکت نجینه است و محصولات خود را بدون هیچ واسه ای در بازار عرضه می کند ارائه می شود، در بسیاری از فروشگاه های گاوصندوق در سراسر کشور قیمت این محصول بیش از 20 میلیون تومان می باشد، در ضمن شما در فروشگاه سیف کاوه این محصول را به صورت اقساطی نیز می توانید خریداری نمایید.

برای مشاهده مشخصات کامل صندوق gs750 شما می توانید به صفحه گاوصندوق گنجینه gs750 مراجعه نمایید و در این صفحه با جزییات و کیفیت این محصول بیشتر آشنا شوید.

گاوصندوق گنجینه gs650

قیمت در نظر گرفته شده برای گاوصندوق گنجینه gs650 حدود 15 میلیون و 200 هزار تومان است، البته در زمان خرید این محصول شما می توانید قید نمایید که از طریق وب سایت safekaveh.com با صندوق گنجینه gs650 آشنا شده اید و آن را با تخفیف ویژه خریداری نمایید، برای مشاهده مشخصات کامل صندوق گنجینه gs650 شما می توانید به صفحه گاوصندوق گنجینه gs650 مراجعه نمایید.

گاوصندوق گنجینه gs400

گاوصندوق گنجینه مدل gs400 یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بین صندوق های تولید شده توسط شرکت گنجینه مهر پارس است، وجه تمایز این محصول با دیگر محصولاتی که توسط شرکت گنجینه مهر پارس تولید شده است این است که بدنه گاوصندوق گنجینه مدل gs400 به صورت ضد آب و ضد ضربه طراحی شده و این موضوع باعث شده است که این محصول هم دارای مقاوم بالایی در برابر ضربه باشد، و هم به دلیل ضد آب بودن بتوان اسناد و مدارک مهم و حیاتی را نیز با خیالی آسوده و بدون استرس در آن نگهداری کرد.

ویژگی گاوصندوق ضد آب گنجینه

معمولاً واژه “گاوصندوق ضد آب” به یک صندوق مقاوم در برابر آب است که برای حفاظت از اشیاء حساس به آب، گرد و غبار، آتش سوزی و دیگر عوامل محیطی طراحی شده است. این صندوق‌ها اغلب از مواد مانند فولاد، پلاستیک مقاوم، یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و دارای چهارچوب محکم و درب محکمی هستند که جلوی نفوذ آب و سایر عوامل خطرناک را می‌ گیرد.

از این گاوصندوق‌ در مکان‌ هایی که نیاز به حفاظت از اسناد، اشیاء گرانبها، یا موارد حساس در برابر خطرات مختلف دارند، استفاده می‌ شود. برخی از این صندوق‌ها می‌توانند در مقابل آتش سوزی نیز مقاوم باشند.

اطمینان حاصل کنید که هر گاوصندوقی که انتخاب می‌کنید، دارای استانداردهای مورد نیاز برای مقاومت در برابر آب و سایر خطرات است، و ممکن است در صورت نیاز به تست‌ ها و گواهی‌ نامه‌های مختلف نیز تحت پوشش باشد.

گاوصندوق زیر ویترینی گنجینه

اصطلاح “گاوصندوق زیر ویترینی” به یک نوع خاص از گاوصندوق اشاره دارد که طراحی شده است تا در طلافروشی ها، صرافی ها و زیر ویترین‌ها یا نمایشگرهای فروشگاهی قرار گیرد. این نوع گاوصندوق معمولا از ابعاد کوچکتری نسبت به گاوصندوق‌های معمولی برخوردار است تا به طور دقیق تحت ویترین قرار گیرد و به تعداد محدودی از محصولات یا اشیاء نگهداری شده در ویترین امنیت فراهم کند.

این نوع گاوصندوق‌ها ممکن است دارای قفل‌های امنیتی و سیستم‌های حفاظت مختلفی باشند تا از دسترسی غیرمجاز به محتویات داخل آنها جلوگیری شود. طراحی این گاوصندوق‌ها به گونه‌ای است که به درستی زیر ویترین یا نمایشگر قرار گیرند و به تناسب با فضای محیط اطراف شان قرار بگیرند.

استفاده از گاوصندوق زیر ویترینی معمولاً در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها یا هر محل دیگری که نیاز به نگهداری و امانت محصولات در نزدیکی ویترین یا نمایشگر دارد، رایج است.

فروشگاه مرکزی صندوق گنجینه در تهران چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

فروشگاه مرکزی صندوق گنجینه در تهران علاوه بر عرضه و فروش صندوق گنجینه به صورت نقد و اقساط، خدمات دیگری را مانند حمل، جابه جایی، و نصب سیف باکس گنجینه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین فروشگاه مرکزی سیف باکس گنجینه طرف قرار داد با بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی از جمله، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بیمه تامین اجتماعی، سازمان بهداشت و درمان می باشد.

که این عزیزان می توانند محصولات فروشگاه مرکزی سیف باکس گنجینه را به صورت نقد و اقساط خریداری نمایند.

و همچنین این شرکت، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که محصول دلخواه خود را در سایز و ابعاد مورد نظر سفارش دهند، تا بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه محصولی با کیفیت در اختیار آن ها قرار داده شود.

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *