مقایسه انواع جک ریلی | فروش جک ریلی در پرند و رباط کریم

جک ریلی چیست

امروزه از جک های ریلی برای درب پارکینگ های منازل و محیط های اداری و شرکت ها استفاده می شود.

استفاده از جک های ریلی برای مکان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب وجود ندارد می تواند بسیار مناسب باشد.

معمولا باز و بسته شدن درب باعث اشغال فضای زیادی می گردد که با استفاده از جک های ریلی شما می توانید با کمبود فضا مقابله کنید.

.اگر از جک های ریلی برای باز و بسته شدن درب پارکینگ استفاده می کنید باید در نظر داشته باشید که در قسمت راست یا چپ درب فضای کافی برای باز شدن درب وجود داشته باشد.

اگر قصد خرید انواع کرکره برقی را دارید میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و از خدمات استثنایی و فوق العاده فروش کرکره برقی بهره مند شوید.

 جک ریلی چیست

مقایسه انواع جک ریلی

در بازار ایران جک های ریلی متفاوتی در مدل های متنوع عرضه شده اند در این قسمت از مقاله قصد داریم مقایسه‌ای بین مدل های متفاوت جک کشویی یا ریلی انجام دهیم.

یکی از انواع جک های ریلی ، جک ریلی بتا مدل f550 می باشد که هر لنگه می تواند حداکثر ۵ متر جابجا شود و قدرت جابجایی تا حدود ۶۰۰ کیلوگرم را دارند. ولتاژ مورد استفاده برای جک کشویی بتا ۲۴ ولت می باشد.

یکی دیگر از انواع جک های ریلی، جک برقی یال 1500 می باشد که هر لنگه توان جابجایی در حدود ۱۵ متر را دارد و میتواند تا وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم را جابجا کند. ولتاژ مورد استفاده برای این نوع جک ۲۲۰ ولت می باشد و قیمت آن در حدود 5/500/000 تومان می باشد.

یکی دیگر از مدل های رایج این نوع جک ، جک ریلی سوزوکی suzuki-1000 می باشد نیاز به ولتاژ ۲۲۰ ولت دارد. هر لنگه می توانند تا حدود ۴ متر جابجایی داشته باشد و تا وزن هزار کیلوگرم را می تواند جابجا کند. این جک در بازار ایران طرفداران بیشتری داشته و قیمت مناسب تری نسبت به سایر جک ها دارد. قیمت جک ریلی سوزوکی suzuki-1000 در حدود 4/500/000 تومان می باشد.

مدل دیگری از جک های ریلی که در بازار ایران موجود است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند جک پارکینگی ریلیGIBIDI که به اصطلاح به آن جک پارکینگی ریلیPASS1830 میگویند میتواند تا ۴۰۰ کیلوگرم را جابجا کند و توان جابجایی برای هر لنگه در حدود ۲ و نیم متر می باشد. قیمت این جک نزدیک به 8/700/000 تومان است.

از دیگر انواع جک های ریلی در ایران می‌توان به جک ریلی سیماران مدل فراز1500 اشاره کرد که می تواند هزار و ۵۰۰ کیلوگرم را جابجا کرده و هر لنگه توان جابجایی ۸ متر را دارد.

اگر قصد خرید انواع کرکره برقی را دارید میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و از خدمات استثنایی و فوق العاده فروش کرکره برقی بهره مند شوید.

 مقایسه انواع جک ریلی

نکات انتخاب بهترین جک ریلی پارکینگ

برای آن که بتوانید بهترین جک های ریلی پارکینگ را خریداری کنید باید ابتدا تعداد واحدهای مجتمع یا ساختمان خود را در نظر بگیرید زیرا قدرت جک و موتور آن به طور مستقیم با تعداد تردد وسایل نقلیه ساختمان وابسته است.

اگر در یک ساختمان پر رفت و آمد سکونت دارید باید جک کشویی را انتخاب کنید که در وهله اول روان بوده و قدرت بالایی داشته باشد.

بهترین انتخاب جک کشویی یا ریلی پارکینگ ساختمان های پر رفت و آمد جک های هیدرولیکی می باشند که استهلاک کمتری دارند.

اگر در ساختمانی با تعداد واحد کم و رفت آمده و متعادل سکونت دارید می توانید هر نوع جک کشویی را متناسب با وزن در ساختمان خریداری کنید.

مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید جک های ریلی در نظر داشته باشید قدرت موتور آن ها و توان جابجایی می باشد.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با همکاران ما تماس گرفته تا متناسب با بودجه شما ارزانترین و مناسبترین کرکره‌برقی را به شما پیشنهاد دهند.

 نکات انتخاب بهترین جک ریلی پارکینگ

نکات خرید جک ریلی

دو عامل مهم را در هنگام خرید جک های ریلی باید در نظر داشته باشید : اولین نکته میزان تردد در شبانه روز در ساختمان مورد نظر می باشد. اگر از جک های ریلی استفاده میکنید باید ساختمان شما در طول شبانه روز بین ۲۰ تا ۳۰ بار تردد داشته باشد و جز ساختمان های کم رفت و آمد باشد. اما اگر تعداد واحدها در ساختمان شما زیاد است بهتر است از جک درب هیدرولیکی استفاده کنید. دومین نکته در نظر گرفتن وزن در پارکینگ ساختمان مورد نظر شما است. با توجه به مشخصات جک های ریلی شما باید جکی را انتخاب کنید که توان تحمل وزن درب پارکینگ را داشته باشد.

نکته‌ای که باید در هنگام خرید جک های ریلی در نظر داشته باشید این است که حتماً از برند معتبر آن را خریداری کنید و جک های ریلی دارای گارانتی باشند.

معمولاً برندهای متفرقه و فیک اقدام به تولید جک های ریلی مشابه مدلهای اصل و اورجینال می‌کنند و آن را با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رساند.

متاسفانه این اجناس گارانتی نداشته و شما نمی توانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید و طول عمر مفید آنها بسیار کم می باشد. پس بهتر است در هنگام خرید جک کشویی یا ریلی پارکینگ حتماً از یک شرکت و برند معتبر خرید خود را انجام دهید.

از دیگر خدمات ایران‌کرکره نصب کرکره برقی به روش اصولی و استاندارد طبق استانداردهای دنیا می باشد. شما می توانید با ما تماس گرفته از خدمات نصب کرکره برقی باغ قیمت استثنایی ما بهره مند شوید.

 نکات خرید جک ریلی

جک ریلی بتا

جک های ریلی بتا در مدل ها و انواع متنوع تولید می شوند که یکی از رایج ترین مدل های آن جک ریلی بتا مدل F500 می باشد که می تواند تا حداکثر وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.

این جک های ریلی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی می باشند که از طریق آن می‌توانید پارامتر ها و کد های ریموت را تنظیم کنید.

جک ریلی بتا F500 دارای موتور الکترو مکانیک می باشد و شما می توانید برای زمان بسته شدن اتوماتیک درب زمان تنظیم کنید.

این جک دارای خلاص کن دستی در زمان قطع برق می باشد و همینطور مجهز به کانکتور تحریک دستی نیز است. موتور ریلی بتاF500 نیاز به ولتاژ ۲۲۰ ولت دارد و می تواند درب هایی را که طول ۱۱ متر دارند را جابجا کند.

شرکت ایران کرکره دارای بیشترین تنوع و بهترین کیفیت برای انواع کرکره اتوماتیک می باشد و مشتریان می توانند در انتخاب آن ها بر اساس طرح خانه و با پارکینگ خود آن هارا نصب کنند.

 جک ریلی بتا

جک ریلی یال 1500

جک ریلی یال 1500می تواند درب هایی را که در حدود ۱۵۰۰ کیلوگرم میباشند را جابجا کند و نیاز به ولتاژ ۲۲۰ ولت دارد.

اگر درب ساختمان شما در حدود ۱۵ متر طول دارد انتخاب این جک های ریلی به شما توصیه میشود. جک پارکینگی یال قیمت مناسبی داشته و جزو رده متوسط قیمت جنگ های ریلی به شمار می رود.

اگر در ساختمانی که تردد روزانه بالایی دارد سکونت دارید انتخاب جک ریلی یال 1500 انتخاب مناسبی است.

از دیگر کاربرد های آن می توان به استفاده در مراکز تجاری و شرکت ها اشاره کرد. از ویژگی های جک ریلی یال مدل ۱۵۰۰ می توان به قابلیت تنظیم سرعت موتور آن اشاره کرد و همچنین این جک دارای سیستم ترمز الکتریکی می باشد.

از مزیت های آن می توان به دارابودن خلاص کن دستی در زمان قطع برق اشاره کرد. قیمت جک ریلی یال ۱۵۰۰ در حدود 5/500/000 تا 5/700/000 تومان متغیر میباشد. این جک دارای سنسور فتوسل بوده و دو عدد ریموت کنترل نیز دارد. منبع : مقایسه انواع جک ریلی

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *