لیفت صورت همراه با نخ و با کیفیت عالی در تهران

آیا راجع به لیفت صورت با نخ چیزی شنیده اید؟

می دانستید در حال حاضر لیفت صورت با نخ جزء پرطرفدار ترین روش های لیفتینگ می باشد؟

در این مقاله راجع به چگونگی، مزایا و هزینه لیفت صورت با نخ صحبت خواهیم کرد.

مدتی است در پوست صورت خود احساس افتادگی می کنید و خطوط ریز و درشت روی صورتتان نمایان شده است؟

مدتی است در پوست صورت خود احساس افتادگی می کنید و خطوط ریز و درشت روی صورتتان نمایان شده است؟

در این صورت فکر می کنم اولین راهی که برای رفع این مشکل به ذهنتان می رسد، جراحی لیفت صورت می باشد!

ولی نه صبر کنید!

روش های بهتر و کم دردسر تری برای جوانسازی، رفع چین و چروک و افتادگی پوست صورت نیز وجود دارد!

در این مقاله قصد دارمی راجع به لیفت صورت با نخ که یکی از جدید ترین و بهترین متدهای لیفت صورت می باشد صحبت کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت تخفیف ویژه خدمات پلاسماجت غبغب، هایفوتراپی لاغری، فرم دهی و برجسته سازی لب، درمان چروک دور چشم و رفع چین و چروک پیشانی با ما تماس بگیرید. 88502120 – 021

آنچه در این مقاله می خوانید
لیفت صورت با نخ چیست؟
چگونه لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟
ماندگاری لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ برای چه نواحی کاربرد دارد؟
مزایای لیفت صورت با نخ
هزینه لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ سیلوئت
سن مناسب لیفت صورت با نخ

دیگر خدمات زیبایی و پوست آوا بیوتی

لیفت صورت با نخ چیست؟

یکی از جدید ترین متد های لیفتینگ صورت، لیفت صورت با نخ می باشد، در این روش پوست به آرامی و با ظرافت کشیده می شود و در نهایت صورت جوان تر، شاداب تر و بدون چین و چروک دیده می شود.

لیفت صورت با نخ نسبت به جراحی دارای عوارض بسیار کمتری می باشد و با توجه به شرایط مراجعین معمولا لیفت صورت با نخ از طرف متخصصین مرکز لیفت صورت آوا بیوتی پیشنهاد می گردد.

چگونه لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

معمولا بعد از سن 40 سالگی به تدریج پوست شروع به شل شدن و افتادگی می کند، زیرا روند تولید کلاژن و الاستین در پوست به کندی انجام می شود، لیفت صورت با نخ یکی از روش های لیفتینگ است که در آن پوست صورت به کمک نخ های مخصوص قابل تجزیه در جهات خاصی کشیده می شوند و در نتیجه تمام خطوط اضافی و چین و چروک ها از بین می روند و پوست شما بسیار جوان تر و شاداب تر خواهد شد.

قبل از شروع کار، متخصص قسمت هایی که قرار است لیفت شوند را با کرم های بی حسی موضعی می پوشاند. روش کار به این صورت است که ابتدا نواحی خاصی از صورت که احتیاج به لیفت دارند مشخص شده و سوراخ های بسیار ریزی روی پوست ایجاد می گردد. سپس سوزن نخ شده در بافت پوست وارد می شود و نخ مخصوص لیفتینگ به بافت پوست گیر کرده و آن را بالا می کشد.

زمانی که نخ لیفت در جای مناسب خود زیر پوست قرار گرفت متخصص شما به آرامی بافت پوست را با دست می فشارد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. نهایتا نتیجه عمل، پوستی جوان، محکم بدون نیاز به کوچک ترین بریدگی و بخیه در پوست می باشد.

☕ پیشنهاد مطالعه مقاله

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ معمولا بین 13 تا 19 ماه می باشد، البته ماندگاری لیفت صورت با نخ در صورت انجام ترمیم های بعد از عمل بیشتر خواهد بود. برای مثال اگر 1 بار در سال چند نخ کمکی افزوده شود ماندگاری لیفت با نخ برای همیشه تضمین خواهد شد.

در صورت عدم انجام ترمیم نهایتا بعد از 3 سال پوست به حالت اول خود باز می گردد و بر خلاف شایعات به هیچ عنوان بدتر از حالت اولیه خود نخواهد شد و اتفاقا برعکس، به دلیل تحریک کلاژن سازی، بسیار سفت تر و شاداب تر از حالت اول خود می شود.

لیفت صورت با نخ برای چه نواحی کاربرد دارد؟

معمولا از روش لیفت صورت با نخ برای رفع افتادگی قسمت های مختلف صورت استفاده یم شود. از جمله موارد لیفتینگ صورت می توان به لیفت خط فک، لیفت غبغب، لیفت گونه ها و بالا بردن ابروها بدون جراحی اشاره کرد.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت به کمک نخ یکی از پرطرفدار ترین روش های لیفتینگ بین خانم ها و آقایان می باشد و دلیل آن هم عوارض بسیار کم تر و دوره نقاهت کوتاه می باشد، به کمک این روش در مدت زمان کوتاه و بدون درد و جراحی پوستی شاداب و حداقل 15 سال جوانتر را تجربه خواهید کرد.

از مهم ترین مزایای لیفت صورت با نخ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  کاهش اثرات پیری
  •  سفت کردن پوست صورت
  •  کاهش چین و چروک پوست
  •  هیچ برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود
  •  نتیجه کار بلافاصله قابل مشاهده است
  •  اثرات درمان پایدار و پابرجا باقی می ماند
  •  از سن ۲۰ سالگی قابل انجام است
  •  التهاب و قرمزی پس از انجام لیفت، حداقل است

لیفت صورت با نخ سیلوئت، نخ کاگ، نخ اسکرول و…از طریق قرار دادن تکه های نخ در زیر پوست، یک روش جوانسازی پوست صورت بدون نیاز به جراحی و کاملا ایمن و غیر تهاجمی می باشد.

متخصصین آوا بیوتی

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ با توجه به فاکتور های زیادی متغیر می باشد. برای مثال نواحی مورد نظر برای لیفت، عمق و نوع خطوط، نوع پوست و خیلی موارد دیگر بر هزینه لیفت صورت با نخ تاثیر گذار می باشند، ولی بطور کلی متخصصین آوا بیوتی پس از جلسه مشاوره مهم ترین و موثر ترین نقاط لیفت را برای صورت مراجعین مشخص می نمایند تا با کم ترین هزینه بهتزین نتیجه نیز حاصل گردد.

بنابراین هزینه نهایی عمل لیفت صورت با نخ طی جلسه مشاوره قبل از عمل مشخص خواهد شد. ولی در نظر داشته باشید که هدف ما در آوا بیوتی به عنوان بهترین مرکز لیفت صورت در تهران جلب رضایت و اعتماد مراجعین عزیز می باشد، از این روی همواره در تلاش برای ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و تعیین مناسب ترین قیمت ها در قبال خدمات زیبایی هستیم.

لیفت صورت با نخ سیلوئت

نخ سیلوئت از جنس پروپیلن بوده و سازگار با بدن می باشد و در انواع جراحی های قلب و عروق و چشم نیز استفاده می شود. نخ سیلوئت که در لیفت صورت با نخ استفاده می شود، ساخت کشور آمریکا بوده و مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو (FDA) می باشد. لیفت صورت با نخ سیلوئت روشی است که از نخ‌هایی با مخروط‌های چندجهته برای لیفت صورت استفاده می‌کند. این مخروط‌ها چربی زیر پوست را باز می‌کنند و پوست را بالا می‌کشند. در نتیجه بیمار با حداقل تهاجم می‌تواند لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی پلاستیک انجام دهد.

میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ سیلوئت بطور میانگین 6 سال می باشد، و بعد از این مدت می توانید مجددا نخ ها را سفت تر کرده و یا نخ های تقویتی به آن اضافه نمایید. لیفت صورت با نخ سیلوئت در کمتر از 2 ساعت انجام خواهد شد و بدون بیهوشی و جراحی سنگین حداقل 15 سال جوانتر خواهید شد. در تکنیک لیفت صورت با نخ سیلوئت، نخ ها از طریق برش های ریز بین موها به محل مورد نظر فرستاده می شوند.

در واقع خود نخ سیلوئت قابل جذب نیست بلکه گره هایی که در طول آن تعبیه شده طی 10 -12 ماه به صورت تدریجی جذب می شوند و در طی ایت مدت فرآیند کلاژن سازی را تحریک می نمایند.

نخ سیلوئت برای مدت 18 سال است که به عنوان برترین نخ در حوزه زیبایی، لیفتینگ و عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

متخصصین آوا بیوتی

سن مناسب لیفت صورت با نخ

همانطور که پیش تر گفته شد معمولا از سن 40 سالگی به بعد پوست شروع به ریزش و افتادگی می کند، بنابراین سن مناسب برای لیفت صورت با نخ معمولا بین 40 -60 سالگی می باشد، همچنین خیلی از افراد که قبلا عمل های جراحی لیفت صورت را امتحان کرده و پوست آنان مجددا دچار افتادگی شده نیز می توانند لیفت صورت با نخ را انجام دهند، لیفت صورت با نخ فقط مختص خانم نبوده و آقایان نیز می توانند این روش را امتحان کنند.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص لیفتینگ صورت با نخ، با مشاورین ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی تماس بگیرید

سخن آخر

طبق نظر متخصصین و مراجعین، لیفت صورت با نخ بین متدهای لیفتینگ دارای کم ترین میزان عوارض و نتیحه مطلوب می باشد. توصیه می کنیم برای انجام این کار به هر مرکز لیفت صورت و کلینیک صرفا به دلیل تبلیغات و یا دریافت هزینه پایین اعتماد نکنید چراکه مسئله زیبایی و گوست شما در میان است و کوچک ترین اشتباه و مشکل غیر قابل جبران خواهد بود. متخصصین زیبایی آوا بیوتی با سال ها تجربه در حوزه زیبایی و جوانسازی با بهترین تجهیزات و ابزار، پذیرای شما عزیزان می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتبط باشید.

مراقب سلامت و زیبایی خود باشید ❤

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *