زندگی در ایالات متحده  COVID-19: قوانین و مقررات ایالتی برای دولت

زندگی در ایالات متحده  COVID-19: قوانین و مقررات ایالتی برای دولت

 

از آنجا که ملت در تلاش است تا خود را با خطر جدید  آشتی دهد ، با یک سری قوانین نیز مبارزه می کند که به طرز حیرتانگیزی از جایی به مکان دیگر متفاوت است: در حال حاضر ، زندگی و قفل شدن شما در سایه COVID-19 بستگی به جایی دارد که شما در آن زندگی می کنید.

 

در بعضی جاها ، بسیاری از آمریکایی های عادی در حال انتخاب سلامت عمومی هستند ، وجدان خود را جستجو می کنند و برای خودشان تصمیم می گیرند چه خطراتی را که مایل به تحمل آن هستند ، نیست. در برخی دیگر ، دولت حداقل برخی از این تصمیمات را گرفته است.

 

اوهایو برای جلوگیری از شلوغی ، انتخابات ریاست جمهوری اولیه را لغو كرد ، اما نظرسنجی ها صبح سه شنبه در فلوریدا ، ایلینویز و آریزونا آغاز شد. میله هایی در بعضی ایالت هایی که برای گروه های آشکارکننده روز سنت پاتریک آماده شده اند ، در حالی که برخی دیگر در صندلی ها روی میزها جمع می شوند و درها را قفل می کنند.

کازینوها در برخی ایالت ها تعطیل شده اند ، اما برخی دیگر باز هستند ، جایی که صدها یا حتی هزاران نفر همان دستگاه های حافظه و تراشه های قمار را لمس می کنند. در برخی از سواحل ، صدها نفر از صدها نفر در حال شریک شدن هستند ، در حالی که پلیس در حال تعقیب دیگران است و مردم را از طریق بلندگوها دستور می دهد.

 

دولت فدرال روز دوشنبه از آمریکایی ها خواست که در گروه های 10 نفره یا بیشتر جمع نشوند و از افراد مسن خواسته است که در خانه بمانند ، زیرا تعداد عفونت ها در ایالات متحده آمریکا با حداقل 88 کشته ، به بیش از 4500 نفر رسیده است. اما قوانین سخت به ایالت ها واگذار نشده است و آنچه را که رئیس جمهور نیویورک انجام داده اندرو اندرو کوومو به عنوان یک “هاجپودژ” نامیده می شود.

 

جنیفر دكسترا ، صاحب رستورانی به نام آشپزخانه در میشیگان روستایی ، تمام آخر هفته را گریه كرد ، فلج شد و انتخاب كرد كه این چشم انداز وحشتناک تر به نظر می رسد.

 

او می تواند رستوران خود را ببندد و به طور بالقوه خود را از کار بیاندازد و 25 کارمند خود را بیکار کند. یا او می تواند باز بماند و سلامتی خود و مشتریان آنها را به خطر بیاندازد ، بسیاری از آنها دوستان قدیمی و عادی ، که ناگهان دست از سر زدن در راه خود نکشیدند و به جای آن ، شوخی های عصبی را درباره ترجیح جداول در بخش عاری از ویروس شروع کردند.

 

“این در کمین اتاق است و سنگینی بر ما می گذارد: جواب درست چیست ، چه کاری مناسب است؟” او گفت. سپس میشیگان بعد از ظهر دوشنبه اعلام کرد که کلیه کافه ها و رستوران ها باید نزدیک مشتری های ناهارخوری باشند: “من راحت هستم که تصمیم برای ما گرفته شده است.”

 

حتی در حالی که برخی ایالت ها اعلامیه های خیره کننده ای انجام می دادند – 7 میلیون نفر در منطقه سان فرانسیسکو تقریباً به کلی محاصره شدند – زندگی در سایرین ادامه یافت.

 

جید نوبل از پشت نوار ققنوس خود ، Linger Longe Lounge ، که با مردم بسته شده بود ، نگاه کرد. آنها اکثراً جوان بودند ، اما او تصور می کرد همه آنها به خانه اقوام مسن تر ، آسیب پذیرتر و همسایگان می روند. او به تماشای یک نفر در حال حرکت به سمت کولر آبی رفت و دهان بطری خود را درست به سمت مارپیچ گذاشت.

 

او فکر کرد این هفته. وی راهنمایی های مراکز کنترل بیماری ها را در نظر گرفت و از مردم خواست که از صاف فاصله داشته باشند تا منحنی را گسترش دهند – گسترش نمایی ویروس. وی تصمیم گرفت: “ما باید خود را از این معادله خارج کنیم.” بنابراین ، Linger Longe Lounge درهای خود را بست ، با وجود این که هیچ حکم ایالتی و شهری برای آن ندارند.

 

در اوکلاهما ، اسکات واگنر ، صاحب یک فروشگاه مبلمان در اوکلاهوما سیتی ، نیز تصمیم گرفت که مغازه خود را تعطیل کند ، علی رغم اینکه از طرف دولت دستور چنین کاری داده نشده است. به گفته وی ، بسیاری از کارمندان وی والدین و مادربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ هستند ، و او احساس کرد که می توانند سهم خود را برای جلوگیری از گسترش این کارها انجام دهند.

 

گرت اوسلیوان ، که صاحب یک میخانه به نام مک مک جی در دکاتور ، جورجیا است ، گفت: “این یک تصمیم خیلی سخت است ، زندگی مردم و معیشت در معرض خطر است.”

 

مک مکگی منتظر سخنان مسئولان بوده است. در این میان ، میز و مدفوع میله ای به فاصله 6 فوت از هم پخش شده است. کارمندان دستکش می پوشند و وسواسی هر سطح را ضد عفونی می کنند. اما با افزایش شمار هشدارها و هشدارها شدیدتر شد ، اولی سلطان احساس کرد که بعضی از قسمت های این کاملاً از کنترل او خارج است. او گفت ، همزمان با فروپاشی واقعیت ، جمعیت شروع به نازک شدن می کند.

 

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *