تعمیرات کولر گازی چیذر

چه مواقعی به تعمیرات کولر گازی چیذر در تهران نیاز داریم؟

امروزه کولرهای گازی جز پر استفاده‌ترین وسایل سرمایشی هستند که در ساختمان‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما همین کولرهای گازی بدون اینکه خرابی داشته باشند، باید سالانه مورد سرویس قرار بگیرند. تعمیر کولرگازی، می‌تواند به بهبود کارکردش کمک کند. معمولا در مواقع زیر به نصب و تعمیرات کولر گازی نیاز داریم:

زمانی که کولر گازی جدید خریدیم و نیاز به نصب آن داریم و یا می‌خواهیم کولر خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنیم.

هنگامی‌که به دنبال یک تعمیرکار مطمئن هستیم تا سرویس کولرگازی خود را به او بسپاریم.

هنگامی‌که کولر گازی دچار مشکل شده و به‌خوبی خنک نمی‌کند.

هنگامی که گاز کولر خالی شده و نیاز به شارژ گاز کولر داریم.

البته به دلیل تعدد برندهای کولرهای گازی، مشکلاتی که برای این دستگاه‌ها به وجود می‌آید نیز متنوع هستند و ممکن است به هر دلیل دیگری نیز به تعمیرکار کولر گازی در محل نیاز پیدا کنیم.

مشکلاتی که شما را  نیازمند تعمیرات کولر گازی چیذر در محل میکند

بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیرات کولرگازی به وجود می آید به شرح زیر می باشد :

کولرگازی باد خنک نمیدهد.

کولرگازی صدا میدهد.

اسپیلت لرزش دارد.

اسپیلت روی گرما کار نمیکند.

اسپیلت روشن نمیشود.

هنگامیکه کولرگازی روشن میشود فیوز میپرد.

لوله مویی یا شیر انبساط یخ زده است.

قسمت ورودی اواپراتور یخ زده است.

کمپرسور کار نمیکند.

ریموت کولرگازی عمل نمیکند.

هیچ یک از قسمتهای کولرگازی کار نمیکند.

بدنه کولرگازی برق دارد.

سرمای اتاق زیاد میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( درجه تنظیم شده دما ) مطابقت ندارد.

کمپرسور مدت زیادی کار میکند.

کمپرسور به طور منظم خاموش و روشن میشود.

تعمیرات کولر گازی چیذر

بیشتر افراد به دلیل مشغله ی بسیار و همچنین هزینه ی سرویس کولرگازی تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه کولر گازی هیچ وقت به سرویس کردن دستگاه توجه نداشته باشند و انجام این کار را بدون دلیل بدانند، ولی بدانید تمامی لوازم و ماشین آلات به سرویس های دوره ای نیازمند هستند.

در هوای گرم تابستان استفاده از کولرهای آبی و گازی راه کاری برای کاهش دمای محیط می باشد، با توجه به لوازم خنک کننده در تابستان، خرابی کولر مشکل بزرگی است که باید سریع این مشکل را رفع کرد، تعمیر کولر گازی وسرویس کولرگازی یک تخصص است و باید توسط افراد ماهر انجام شود.

در مناطقی که هوا بسیار گرم است ممکن است در ابتدا که دستگاه را روشن کنید به مدت چند دقیقه باد گرم کولر را احساس کرد که این طبیعی است و ممکن است دستگاه به مدت 10 دقیقه باد گرم داشته باشد، ولی اگر وجود باد گرم بیشتر از این طول کشید باید کولر را فوراً خاموش کنید تا به بقیه قسمت های کولر فشاری وارد نشود.

علل خرابی شیر برقی:

بالا رفتن بیش از حد دمای کندانسور باعث از بین رفتن بوش های پلاستیکی در شیر برقی شده و در عملکرد ان اختلال ایجاد میکنند در این حالت ممکن است دستگاه قادر به تغییر حالت نبوده و نتواند دستگاه را از سرمایش به گرمایش یا بالعکس تغییر بدهد در برخی مواقع هم ممکن است که شیر برقی کاملان مسیر گاز را مسدود کرده و دستگاه را کلا غیر قابل استفاده نماید.از دیگر علل خرابی شیر برق : قطعات شکسته مانند لولاها یا اهرم ها ممکن است باعث خرابی شیر برقی شود ویا همچنین تکرار زیاد قطع و وصل شیر برقی موجب داغ شدن آن سوختن سیم پیچ میشودتشخیص این مشکلات را از طریق سرویس کولرگازی توسط تکنسین کاردان انجام دهید تا از بروز مشکلی دیگر و تعمیرات کولر گازی چیذر صرف هزینه اضافی جلوگیری کنید. در فصل زمستان یکی از مشکلاتی که ممکن است بوجود اید این است که اگر شیر برقی نتواند در زمان مناسب سیکل را برعکس کند هوای سرد خارج میشود و چون هوای بیرون نیز سرد می باشد امکان این وجود دارد که کولرگازی یخ ببندد.

تعمیرات کولر گازی چیذر و اسپلیت را به متخصصش بسپار

تعمیر کولر گازی با استفاده از قطعات اورجینال، توسط نیروی متخصص با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با مجموعه “خدمت از ما” تجربه کنید. هر سال تابستان تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت از خدمات پرتقاضا در بازار تاسیسات است. زیرا امروزه در بسیاری از خانه‌ها، به ویژه در مناطق جنوب کشور، کولرهای آبی جای خود را به کولرهای گازی و اسپلیت داده‌اند. کولرهای گازی هوای بسیار خنکی را برای ما به ارمغان می آورند و معمولا به مراقبت کمی احتیاج دارند. تعمیرات کولر گازی و تعمیرات اسپلیت به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که دارد از عهده هرکسی برنمی‌آید؛ و در صورت خراب شدن آن‌ها، حتماً باید سرویس کولرگازی و تعمیر کولرگازی خود را به تعمیرکار ماهر و متخصص خودش بسپارید.

منبع : تعمیر کولر گازی

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *