بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده با وجود اینکه مصرف بالای انرژی نصب کولرگازی ها حتی بهترین برند و کم مصرف ترین آن ها شرایط استفاده از شارژ کولرگازی در آب و هوای گرم و مناطق گرم و خشک چگونه است. به عبارت دیگر مهم ترین سوال شما ممکن است که بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر چیست و یا کولر گازی مناسب برای هوای گرم و خشک کدام است.

باید بدانید که اغلب مناطق گرمسیر کشور ایران دارای آب و هوای خشک می باشند البته به غیر از مناطق جنوبی با آب و هوای گرم و شرجی و شاید استفاده از کولرگازی در این مناطق با مصرف بالای برق و انرژی و همچنین خرابی های پی در پی سرویس کولرگازی همراه باشد. علاوه بر آن ممکن است بدانید که بسیاری از کولرگازی ها اقدام به انتشار هوای سرد و خشک می کنند که خود این نیز با در نظر گرفتن هوای گرم و خشک ممکن است آزار دهنده باشد بنا براین ممکن است اس خود سوال کنید که آیا خرید یک کولرگازی برای مناطق گرم و خشک کار مناسبی است یا اینکه بسنده کردن به همان کولر های آبی کار درستی می باشد.

قبل از هر چیزی باید بدانید که شرکت های مختلف تولید کننده کولر گازی با در نظر گرفتن این موضوع با ساخت انواع مختلف کولر گازی های مناسب برای هوای گرم و خشک توانسته اند خدمات خوب برای عزیزانی که در این مناطق قرار دارند ارائه کنند.

علاوه بر آن ممکن است شما اقدام به خرید کولر گازی کرده اید و این که تحت هر شرایطی توانایی دسترسی به انواع کولرگازی های ذکر شده ندارید در این صورت می توانید از راه کار های جالبی که تهران سرویس کولرگازی کار در اختیار شما می گذارد استفاده نمایید.

درصورتی که شما دارای کولرگازی هستید و از مصرف بالای کولرگازی و همچنین هوای خشک آن رنج می برید می توانید اقدام به خرید یک دستگاه بخور ساده سرد نمایید.

همانطور که می دانید کولرگازی رطوبت هوارا می گیرد و با تبدیل آن به آب و استفاده در سیستم خنک سازی کار می گرد. هوای خشک مناطب کویری فاقط رطوبت کافی برای این کار می باشد بنابراین کولرگازی باید بیشتر کار کند تا بتواند رطوبت مورد نیاز خود را فراهم کند لذا خرید یک دستگاه بخور برای تولید رطوبت هوا می تواند تا حد بسیار خوبی مصرف انرژی کولر گازی را کاهش دهد و همچنین از ارائه هوای سرد و خشک آن جلوگیری کند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی در توسط بهترین تعمیر کاران کولر گازی در تهران و شهرستان ها.

کولر گازی مناسب مناطق گرم و خشک

باید بدانید که کولرگازی های در انواع مختلف به سه دسته کلی تقسیم می شود که روی کارتن و خود کولر گازی نوشته شده است.

  • کولرگازی های T1 مناسب برای آب و هوای معتدل
  • کولرگاز ی های T2 برای آب و هوای سرد
  • کولرگازی های T3 مناسب برای هوای گرم و خشک

کولر گازی مناسب برای هوای گرم و خشک

همانطور که خواندید کولرگازی برای مناطق گرم سیر T3 نام دارند که شما می توانید با خرید آن در مناطقی همچون هرمزگان، خوزستان، اهواز، سیستان و بلوچستان از آن استفاده نمایید. این کولرگازی های در برند های مختلف مانند سامسونگ، ال جی و جنرال و بوش تولید می شود. همچنین باید بدانید که کولر گازی هایی با برچسب T3 می توانند تا دمای ۵۵ درجه سانتی گراد بدون مشکل کار کنند البته که نسل جدید کولر گازی ها این اقدام را فراهم کرده که کولرگازی ها تا دمای ۶۵ درجه نیز بتوانند بدون مشکل و به خوبی کار کنند.

همچنین باید بدانید که ضرفیت کولر گازی تا حد بسیار زیادی بر بازده آن تاثر گذار است بنا براین هنگاه خرید کولرگازی حتما به ظرفیت آن برای هوا دهی دقت لازم فرمایید.

کولر گازی مناسب یزد

دقت کنید اگر شما ساکن مناطق کویری و خشک مانند یزد و اصفهان هستید می توانید از همان روشی که در ابتدا گفته شد یعنی خرید دستگاه بخور برای تولید رطوب برای اینکه کولرگازی شما بتواند بدون مشکل و با مصرف انرژی کمتر هوای سرد بهتری را تولید کند استفاده کنید.

منبع : https://www.tehran-servicekar.com

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *