بهترین لیفت و بالا کشیدن ابرو با پلاسما جت دراسلامشهر

درباره بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت چیزی شنیده اید؟

اگر در فکر لیفت ابرو هایتان هستید یکی از بهترین روش های لیفت ابرو ها پلاسماجت می باشد.

در این مقاله بطور مفصل راجع به روش بالا کشیدن ابرو ها با پلاسماجت و همچنین هزینه و مزایای آن صحبت خواهیم نمود.

ی کاربردهای پلاسماجت، بالا کشیدن ابرو ها و پیشانی می باشد که با توجه به نتایج رضایت بخشی که داشته این روز ها بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. لیفت ابرو با پلاسماجت یکی از بهترین و همچنین کم هزینه ترین روش ها لیفتینگ ابرو ها می باشد.

در ادامه راجع به چگونگی بالا کشیدن ابرو ها با پلاسماجت و همچنین مزایا و هزینه لیفت ابرو با پلاسماجت صحبت خواهیم کرد پس تا پایان با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید
  • بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت چگونه است؟
  • بهترین مرکز لیفت ابرو با پلاسماجت
  • هزینه لیفت ابرو با پلاسماجت
  • تعداد جلسات لیفت ابرو با پلاسماجت
دیگر خدمات زیبایی و پوست آوا بیوتی

بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت چگونه است؟

بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت چگونه است؟

با افزایش سن و تاثیر جاذبه زمین به مرور عضلات و پوست ابرو ها و اطراف پیشانی به سمت پایین کشیده می شود و باعث می شود سن افراد بسیار بیشتر از آنچه که هست نشان دهد.

اگر شما هم مشکل افتادگی ابروها و پیشانی را دارید یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای بالا بردن ابرو بدون جراحی، پلاسماجت ابرو می باشد.

روش های مختلفی برای لیفت ابرو ها از جمله پلاسماجت، هایفوتراپی، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، تزریق ژل و لیفت صورت با نخ وجود دارد و انتخاب بهترین روش درمان به منظور لیفت ابرو ها با تشخیص پزشک شما صورت خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بوتاکس ابرو پیشنهاد می کنم مقاله “بوتاکس ابرو چیست؟” و “رفع چین و چروک پیشانی” را مطالعه نمایید.

در حال حاضر متد پلاسماجت در بین مراجعین ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی بسیار محبوب شده است چراکه با کمترین میزان عوارض، درد و دوره نقاهت بهترین نتیجه را می دهد.

روش پلاسماجت برای بالا کشیدن ابرو ها به این صورت می باشد که توسط دستگاه مخصوص حرارت به صورت نقطه ای به بافت مشخصی از پوست وارد می گردد و طی فرآیند تبخیر پوست صورت به سمت بالا لیفت می گردد.

اثر سوزاندن نقاط ریز در ناحیه درمان نیز بعد از گذشت مدت کوتاهی از پلاسماجت ابروها از بین می رود.

بهترین مرکز لیفت ابرو با پلاسماجت در تهران عباس آباد

بهترین مرکز لیفت ابرو با پلاسماجت در تهران عباس آباد

پلاسماجت ابرو نیز مانند سایر درمان زیبایی نیازمند مهارت، تخصص و دقت بالا می باشد و لازم است تا حتما در یک مرکز معتبر و تحت نظر متخصصین زیبایی صورت گیرد، چراکه بروز هرگونه مشکل در روند درمان ممکن است عواقب جبران ناپذیر برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین با توجه به اینکه پلاسماجت برای بالا کشیدن ابرو ها در ناحیه صورت انجام می گیرد لازم است تا یک به یک مرکز معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.

مرکز زیبایی آوا بیوتی با بیش از 10 سال سابقه در حوزه خدمات زیبایی و همچنین خدمات پلاسماجت، از جمله پلاسماجت بینی، پلاسماجت بینی گوشتی، پلاسماجت پلک، پلاسماجت لک صورت و پلاسماجت غبغب با بهترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا به همراه کادر متخصصین برتر کشور آماده ارائه خدمات لیفت ابرو با پلاسماجت به شما عزیزان می باشد.

☕ پیشنهاد مطالعه مقاله

کلینیک کاشت ابرو

هزینه بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت

هزینه پلاسماجت لیفت ابرو ها مانند سایر درمان های زیبایی برای تمام افراد بطور دقیق قابل پیش بینی نیم باشد زیرا تعیین قیمت پلاسماجت برای بالاکشیدن ابرو ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله فاکتورهای موثر در میزان هزینه بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سن مراجعین
  • میزان افتادگی ابروها
  • نوع پوست مراجعین
  • بیماری و حساسیت های پوستی مراجعین
  • و…

ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی همواره سعی می کنیم هزینه خدمات زیبایی از جمله قیمت پلاسماجت لیفت ابرو را پایین تر از سایر مراکز و کلینیک های زیبایی در نظر بگیریم چراکه هدف اصلی ما رضایت مشتریان عزیز آوا بیوتی می باشد.

تعداد جلسات بالا کشیدن ابرو با پلاسماجت

بسته به حجم افتادگی و همچنین میزانی که برای لیفت ابرو ها مد نظر شماست تعداد جلسات بالا کشیدن ابرو ها با پلاسماجت متغیر است، ولی بطور معمول 2 یا 3 جلسه برای لیفت ابرو ابرو ها با پلاسماجت کافی می باشد.

قبل از شروع درمان پلاسماجت طی جلسه مشاوره پزشک متخصص درباره تمام مسائل حول درمان پلاسماجت برای لیفت ابرو با شما صحبت خواهد نمود و تمام سوالات و ابهامات شما برطرف خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعداد جلسات مورد نیاز برای پلاسماجت لیفت ابروها پیشنهاد می کنم با مشاورین مرکز زیبایی آوا بیوتی تماس بگیرید.

منبع: www.ava-beauty.com

مطالب پیشنهادی:

پلاسماجت غبغب در تهران

پلاسماجت پلک و هزینه

پلاسماجت بینی چه عوارضی دارد و هزینه آن چقدر است

پلاسما جت چیست

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *