بهترین راه برای تقویت موی کاشته شده چیست

در این مقاله به توضیحاتی کامل درباره مراقب های بعد از کاشت مو می پردازیم و شمارا با این نکات آشنا می کنیم

یکی از تصورات اشتباهی که افراد بعد از انجام عمل کاشت مو انجام می دهند این است که مراقب های بعد از آن را جدی نمی گیرند!در صورت جدی نگرفتن اقداماتی که باید بعد از کاشت مو انجام دهید ممکن است به مشکلات جدی ای برخورد کنید و وقت و هزینه زیادی را پرداخت کنید.

تیم متخصص زیبایی آوا بیوتی در این مقاله به صورت کامل به اقداماتی که باید بعد از کاشت مو رعایت شوند می پردازد و شما را با این مراقب ها آشنا می کند.

اولین نکته ای که باید به شما عرض کنیم این است که ریزش مو در ماه اول بعد از کاشت مو کاملا طبیعی است و جای هیچ نگرانی ای نیست!در واقع تاثیری که عملیات کاشت بر روی موهای شما می گذارد به یک سال بعد موکول می شود.

به هر اندازه ای که به مراقبت کردن از موهای خودتان اهمیت دهید می توانید زمان درمان را کاهش دهید و به نتیجه مطلوب تری دست یابید. با ما همراه باشید تا تمامی این نکات را ارائه دهیم.

جلوگیری از ریزش مو بعد از کاشت

جلوگیری از ریزش مو بعد از کاشت

همانطور که گفتیم ریزش مو تا 1 ماه بعد از عملیات کاشت مو کاملا طبیعی می باشد و تاثیر مثبت بعد از یکسال انجام می گردد. اگر احساس می کنید که ریزش موی شما بیش از حد است پیشنهاد می کنیم مقاله دلایل ریزش موی شدید را مطالعه نمایید.

اما توجه داشته باشید که مراقبت هایی که بعد از کاشت مو انجام می گردد باید کاملا درست انجام شوند تا خدایی نکرده به مشکلات دیگری برنخورید.

رسیدگی به موهایی که تازه کاشته شده اند می تواند کاملا به شما بستگی داشته باشد، در واقع باید به شما بگوییم که کاشت مو یکی از روش های ثابت شده است و در تمام نقاط جهان برای افرادی متقاضی انجام می گردد اما تاثیر گذاشتن آن کاملا به عواملی مانند مراقبت هایی که فرد انجام می دهد بستگی دارد.

پیاز مو و ریشه مو دو نقاطی است که باید در این مدت به خوبی تقویت شوند تا بتوانند خوب رشد کنند و به مشکل نخورند.

یکی از تاثیرگذارترین مراقبت هایی که می توانید در این محور انجام دهید این است که با خوردن انواع میوه ها و سبزیجات ریشه و ساقه موهای خود را تقویت کنید.

اما توجه داشته باشید که خوردن این موارد یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از غذا پیشنهاد نمی شود و بهتر است با فاصله انجام گیرد.

علاوه بر سبزیجات و میوه ها می توانید از انواع غلات و نشاسته ها برای بهبود روندتان استفاده کنید.

شاید برایتان عحیب باشد ولی استفاده از تخم مرغ و سدر می تواند به شما کمک شایانی کند، ابتدا این دو را به همدیگر قاطی کنید و بر روی موی سر خود قرار دهید و بگذارید تا مدتی بر روی سر شما بماند.

به موهای کاشت شده خود دست نزنید

به موهای کاشت شده خود دست نزنید

یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد بعد از کاشتن مو انجام می دهند این است که به موهای خود دست می زنند و یا اجازه می دهند تا دیگران به آن دست بزنند.

اینکار می تواند بسیار بسیار مضر باشد و شما را با مشکلات جدی روبرو کند پس بهتر است که از دست زدن به موهای خود کاملا پرهیز کنید.

هنگامی که به موهای کاشته شده دست بخورد به friget موهای شما آسیب می رسد و می توان گفت که کار شما تمام است و هر هزینه ای که کردید بر باد رفته است.

البته اسفاده از بهترین مارک و دستگاه های بروز در این اتفاق کم تاثیر نیست و شما باید بهترین مرکز زیبایی را برای این کار انتخاب کنید تا به صورت کاملا قاطع پاسخگوی شما باشند.

رعایت کردن نکات گفته شده توسط مرکز کاشت مو

رعایت کردن نکات گفته شده توسط مرکز کاشت مو

در هر مرکز زیبایی که نسبت به کاشت مو اقدام کنید باید توجه داشته باشید که متخصص مورد نظر شما در هنگام قبل و بعد از عملیات باید به شما نکاتی را گوش زد کنند.

این نکات باید به صورت کاملا جدی رعایت شوند و هرگونه کمکاری از جانب شما می تواند مشکل ساز شود و شما را به دردسر بی اندازد و مرکز مذکور هیچ مسئولیتی بر گردن ندارد.

بهتر است که به نکاتی که به شما گفته می شود کاملا دقت کنید و اینم موارد را جای نگذارید.

استفاده کردن از کلاه بعد از کاشت مو

کلاه گذاشتن می تواند از موهای کاشته شده شما به خوبی مراقبت کند و از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کند.

البته کلاه گذاشتن علاوه بر این که جلوی آسیب هارا می گیرد باعث می شود که یک سری از ایرادات کاشت مو نیز پنهان شود.

همانطور که می دانید کاشت مو یک نوع جراحی محسوب می شود و زخم های هرچند کوچکی اما بالاخره ایجاد می کند،کلاه گذاشتن می تواند جلوی این ایرادات کوچک را بگیرد.

ولی در کلاه گذاشتن افراط نکنید و بگذارید موهای شما هوایی بخورند و تازه و سرحال شوند ، کلاه گذاشتن در محیط های گرم و بسته توصیه نمی شود زیرا باعث عرق کردن و کثیف شدن آن می شود.

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *