برداشت خال با لیزر در تهران و کرج

در حال حاضر برداشت خال با لیزر یکی از جدیدترین و ایمن ترین روش ها برای رهایی از خال های صورت و بدن می باشد.

داشتن خال، مخصوصا خال های گوشتی روی صورت و یا قسمت های دیگر بدن ممکن است برای برخی افراد آزار دهنده باشد، و در حال حاضر بهترین روش برای برداشت خال، لیزر درمانی می باشد.

اگر شما هم از داشتن خال روی بدن خود ناراحت هستید و بدنبال یک مرکز برداشت خال معتبر هستید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت تخفیف ویژه خدمات لیزر میخچه پا و لیرز موهای زائد آوا بیوتی با ما تماس بگیرید.

برداشت خال با لیزر چگونه است؟

علت ایجاد خال در قسمت های مختلف بدن، تجمع بیش از حد رنگدانه های پوستی در مساحت کوچک می باشد، البته برخی داشتن خال روی صورت و یا بدن را نشانه زیبایی می دانند ولی این موضوع در رابطه با خال های گوشتی زیاد صدق نمی کند چراکه خال های گوشتی معمولا ظاهر جالبی ندارند.

بسیار افراد برای از بین بردن خال های خود از روش های مختلفی استفاده می کنند و تاثیر جالبی نمی گیرند. اصولا برداشتن خال برای زیبایی صورت انجام می گیرد

برای از بین بردن خال یکی از روش های ایمن و موثر برداشت خال با لیرز می باشد که در ادامه راجع به آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

استفاده از لیزر برای برداشت خال معمولا برای خال های غیر سرطانی و سطحی مناسب است. در این روش پزشک شما با استفاده از دستگاه لیزر با طول موج کنترل شده بافت خال را از بین می برد.

ممکن است برای برداشت کامل خال بیش از یک جلسه لیزر لازم باشد، تعداد جلسات لیزر برداشت خال به نوع پوست، نوع خال و تعداد خال هایی که قصد برداشت آن ها را دارید بستگی دارد.

انواع روش های برداشت خال

از جمله روش های برداشتن خال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برداشت خال با جراحی

در سال های پیش افراد برای اینکه خال های خود را بردارند زیر تیغ جراحی می رفتند و  عمل می کردند، با آمدن تکنولوژی لیزر کردن خال ، دیگر متد جراحی کردن از سر زبان ها افتاد و افراد هر روز ترغیب می شدند که به جای عمل جراحی با تکنولوژی جدید یعنی لیزر اقدام به برداشتن خال های خود کنند

قبل از رواج متد برداشتن خال با لیزر اینکار با جراحی انجام می شد ولی در حال حاضر معمولا افراد کمتر به سراغ این روش می روند چراکه طی جراحی می بایست برش عمیق به منظور برداشت خال روی پوست ایجاد گردد و این ممکن است باعث ایجاد اسکار روی پوست گردد.

ار بین بردن اثر اسکار به این سادگی های ممکن نیست و به همین دلیل در صورت تشخیص و تایید پزشک از لیرز درمانی برای برداشتن خال استفاده می شود.

برداشت خال با تکنیک کرایوسرجری

اساس این تکنیک بر پایه فریز کردن عروق خونرسانی در ناحیه خال می باشد. روش کرایو برای برداشت خال به این صورت می باشد که در ناحیه درمان گاز اکسید نیتروژن به سطح پوست وارد می شود که باعث ایجاد سرما و یخ زدن عروق خوی در این قسمت می گردد و در نهایت خال از بین می رود.

ولی در روش کرایو کنترل دقیق بر روی عمق گاز وارد شده بر پوست وجود ندارد و ممکن است بر اثر اینکار بافت های همسایه و یا لایه های عمیق تر نیز آسیب ببیند و باعث ایجاد اسکار گردد. یکی دیگر از معایب روش کرایو تغییر رنگ ناحیه درمان (تیره یا روشن شدن پوست) می باشد که معمولا به روش های مرسوم قابل درمان نیست.

برداشت خال با روش کوتریزاسیون (روش حرارتی)

یک روش قدیمی و منسوخ شده برای از بین بردن خال، روش کوتریزاسیون یا روش حرارتی می باشد که این روش هم به دلیل مشابه روش کرایو که باعث بروز اسکار می گردد استفاده نمی شود.

هزینه برداشت خال با لیزر

مانند سایر درمان های زیبایی، هزینه برداشت خال با لیزر نیز بطور دقیق برای تمام مراجعین قابل پیش بینی نمی باشد و قیمت برداشتن خال با لیزر نیز به یکسری فاکتور ها بستگی دارد.

از جمله فاکتورهای موثر در تعیین هزینه برداشت خال با لیرز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع خال مراجع (خال گوشتی یا معمولی)
  • سن مراجعین
  • نوع پوست مراجعین
  • نوع بیماری و حساسیت های پوستی
  • تعداد خال هایی که می خواهید بردارید
  • و…

البته در اینجا لازم به ذکر است ما در آوا بیوتی به عنوان بهترین مرکز برداشت خال در تهران همواره سعی می کنیم پایین ترین قیمت را برای درمان زیبایی از جمله برداشتن خال با لیزر در نظر بگیریم، چراکه هدف ما در درجه اول جلب رضایت و اعتماد مشتریان محترم مرکز زیبایی آوا بیوتی تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت برداشت خال پیشنهاد می کنیم با مشاورین مرکز زیبایی آوا بیوتی تماس بگیرید. 88502120 – 021

برداشت خال گوشتی با لیزر

معمولا خال های گوشتی در هر قسمتی از بدن ظاهر بدی را ایجاد می کند و افراد دارای خال گوشتی معمولا در صدد برداشت خال گوشتی خود هستند ولی بهترین روش برای برداشت خال های گوشتی چیست؟

خال گوشتی ممکن است در هر قسمت از صورت و یا بدن ایجاد شود و علت آن هم تجمع سلول های پوستی در یک ناحیه است ولی معمولا خال های گوشتی مادرزادی می باشند.

قبل از اقدام برای برداشت خال گوشتی به روش های مختلف می بایست نوع خال به لحاظ سرطانی و یا خوش خیم بودن توسط پزشک تشخیص داده شود. این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه اگر خال بد خیم و سرطانی باشد می بایست به کمک جراحی برداشته شود و روش لیزر درمانی در این شرایط مناسب نیست.

مراقبت های بعد از برداشتن خال با لیزر

بعد لیزر خال رعایت یکسری رعایت یکسری موارد بسیار ضروری می باشد که در این بخش بطور خلاصه مراقبت های بعد از برداشت خال با لیزر را معرفی نموده ایم.

به مدت 48 ساعت بعد از برداشت خال با لیزر به هیچ عنوان از کرم های لایه بردار و پماد های هیدروکینون استفاده نکنید.

توصیه می کنیم تا 24 ساعت بعد از لیزر خال از تماس آب با محل درمان خودداری نمایید.

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از لیزر عدم تابش نور مستقیم خورشید به منطقه لیزر می باشد. ناحیه درمان بدلیل داشتن زخم سطحی کمی حساس می باشد و توصیه می کنیم تا حداقل 1 هفته بعد از لیزر خال در معرض اشعه نور خورشید قرار نگیرید و به زخم ناحیه درمان دست نزنید چراکه در صورت کندن زخم ممکن است برای همیشه اثر اسکار آن بر روی پوست شما باقی بماند.

منبع

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینک دین
  • اخبار مرتبط
  • آیتم #3 در لیست
  • نظرات
  • آیتم #3 در لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *